查看更多

阿木木

All I Want - Sarah Blasko

曲名:All I Want
艺人:Sarah Blasko
专辑:As Day Follows Night
年代:2009
风格:小清新
介绍:澳洲音乐人SarahBlasko出生于天主教传教士家庭,她的音乐记忆始于教堂的唱诗班。虽然有一个唱女高音老妈,但SarahBlasko却并不认为自己的音乐天分遗传自这位“音盲”老妈,按照她的说法,是她那英文/历史学硕士的爸爸把她带进音乐殿堂的。
2004年,SarahBlasko推出了第一张个人专辑《The Overture and the Underscore》,她的演唱和作词才华受到了评论界的一致赞赏。

歌词附上:

I don’t want another lover
So don’t keep pose at your hands
There’s no room beside me,
I’m not looking for romance
Say I will be here, I will be here,
That’s not way you understand
All I want, all I want, all I want,
And I don’t need to know myself
我不希望所谓的情人
请别对我挥动你的手
我身边没有容纳空间
我不去寻找所谓浪漫
我在此坦言, 永在此孤独
这是你所不能理解的
但这是我所想要, 我想要的, 我想要的,
不问原因只我行我素

I don’t want another partner.
So don’t trying break the spare
I can’t even understanding.
So don’t think that you can help.
When I say thing and see thing,
That’s no way honor to tell
What I want ,what I want ,what I want,
Cause I don’t even know myself.
我不希望有一个伙伴
不要尝试打破我的空闲
对此我也说不出所以然
不要自认为你能帮助我
我有我的观点我的表达
这一切都无关乎荣誉
但这是我所想要, 我想要的, 我想要的,
不问原因只我行我素

No one wants to be lonely.
But what am I to do.
I’m just trying be honest.
I don’t wanna hurt you too
When I will be there, I will be there.
I know a sense can feel.
But all I want, all I want, all I want, all I want, all I want,
Say all I want,
All I want is one day come to know myself.
没有人希望去孤单
但我想要享受孤独
我只是坦诚我心
我不想去伤害你
我在此孤单, 享受孤独
我享受这孤独的奇妙
我要我的完整, 我想要完整的我, 我想要我的完整,
认知完整的我
就是有天我能清楚的了解自我


评论(2)
热度(1)
©阿木木 | Powered by LOFTER